fredag 20. november 2009

Jeg venter......

på at tennisalbuen skal bli bedre. For å korte ned ventetiden så kjøper jeg garn og kikker på diverse sider om strikking. 123knit er et nettsted som jeg akkurat har funnet. En bestilling måtte selvfølgelig til ;-) Jeg har bestilt flere nøster New Zealand lammeull. Bl.a dette :





og dette:





(bilde fra 123knit.com). Tenkte jeg skulle bruke det til oppskrifter fra Nøstebarnboka. Dette garnet er halve prisen enn garnet Nøstebarn bruker.

For å bruke opp for kr 200,- grensen for utenlandskjøp så har jeg også bestilt flere nøster Indiecita Alpaca


Bilde er også lånt fra 123knit



 

6 kommentarer:

LivM sa...

Fint garn du har kjøpt. Nå venter jeg på å se hva du tryller frem, men slike tennisalbuer er ikke bra så du får ta tiden til hjelp!

Monai sa...

Så lekkert garn du har kjøpt.Det er jo så mye flott å få kjøpt.
Ønsker deg god bedring med albuen.
Ønsker deg også en riktig God helg!

Wenche/chawo sa...

Flott garn du har kjøpt.

Hannesol sa...

Masse flotte sokker du har strikket! God bedring, håper armen din snart er bedre.

Bitt@mi sa...

Flott garn!
Jeg var inne på disse sidene i natt på jobb, men klarte å styre unna:-) Det holdt hardt...
I dag derimot, har jeg handlet Wollmeise til den store gullmedalje... Nå er det nok før jul, og skal heller jobbe ekstravakter for å kompensere:-D

MayM sa...

Flott garn du har kjøpt. Tennisalbue er ikke å spøke med. Ta den tiden det trenger, Fikk ikke strikket på mange år fordi jeg var dum nok til å ikke ta advarsler alvorlig.